N FERA SPORT 2020-12-23T14:25:30+00:00

PREMIUM-SPORT ULTRA HIGH PERFORMANCE

Εξαιρετικές επιδόσεις στο στεγνό οδόστρωμα

Εξαιρετικές επιδόσεις στο βρεγμένο οδόστρωμα

Εξαιρετικός χειρισμός

Ευρεία διαμήκη αυλάκωση – Βελτιωμένη απόδοση

 Wide Out-side Block Design – Εξαιρετική απόδοση σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα σε υψηλή ταχύτητα

3 κεντρικά μπλοκ-Βελτιωμένη σταθερότητα

Βελτιωμένος σχεδιασμός των μπλοκ του ώμου – Μέγιστη πρόσφυση στις αλλαγές κατεύθυνσης

SIZE

Section Width

  • 215
  • 215
  • 215
  • 225
  • 225
  • 225
  • 225
  • 225
  • 225
  • 225
  • 225
  • 235
  • 235
  • 235
  • 235
  • 235
  • 235
  • 245
  • 245
  • 245
  • 245
  • 245
  • 245
  • 245
  • 245
  • 245
  • 245
  • 255
  • 255
  • 255
  • 255
  • 255
  • 255
  • 255
  • 255
  • 265
  • 265
  • 275
  • 275
  • 275
  • 275
  • 275
  • 275
  • 275
  • 275
  • 295

Aspect Ratio

  • 35
  • 40
  • 45
  • 35
  • 35
  • 40
  • 45
  • 45
  • 45
  • 45
  • 50
  • 35
  • 40
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 35
  • 35
  • 35
  • 40
  • 40
  • 40
  • 45
  • 45
  • 45
  • 50
  • 30
  • 35
  • 35
  • 35
  • 40
  • 40
  • 45
  • 45
  • 35
  • 45
  • 30
  • 35
  • 35
  • 35
  • 40
  • 40
  • 40
  • 45
  • 40

Rim Diameter

  • 18
  • 18
  • 17
  • 18
  • 19
  • 18
  • 19
  • 17
  • 17
  • 18
  • 17
  • 19
  • 18
  • 19
  • 18
  • 18
  • 19
  • 18
  • 19
  • 20
  • 18
  • 19
  • 20
  • 18
  • 19
  • 20
  • 18
  • 19
  • 18
  • 19
  • 20
  • 18
  • 19
  • 18
  • 19
  • 18
  • 19
  • 19
  • 18
  • 19
  • 20
  • 18
  • 19
  • 20
  • 18
  • 19

Load Index

  • 84
  • 89
  • 91
  • 87
  • 88
  • 92
  • 93
  • 91
  • 91
  • 95
  • 98
  • 91
  • 95
  • 96
  • 98
  • 101
  • 105
  • 92
  • 93
  • 95
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 102
  • 103
  • 100
  • 91
  • 94
  • 96
  • 97
  • 99
  • 100
  • 103
  • 104
  • 97
  • 105
  • 96
  • 95
  • 100
  • 102
  • 99
  • 105
  • 106
  • 103
  • 108

Speed Rating

  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y
  • Y